لما تعبت من فترة ودخلت المستشفى

كنت بمر بحالة نفسية وعصبية لا يعلم صعوبتها إلا الله

كل الناس استغربوني.. أنت قوية إزاي تنهاري كدة
وطبعا إيلي مايعرفونيش فكّروا إني في حالة جزع وإزاي مش متقبلة المرض واختبار ربنا

لما شوفت الفيديو دا.. اتأكدت إن الموضوع كان صعب فعلا
ومالوش علاقة خالص بمقدار تدينك وعلمك الديني والمليون درس إيلي سمعتهم عن الصبر والاحتساب والتسليم لمقادير ربنا

والله مؤمنين وصابرين وراضين.. بس فيه قلب مفطور من العياط وهيموت من الخوف والرعب
فيه عقل مش مستوعب سقف المستشفى بدل سقف بيتي
فيه تغيّر حياة كاملة .. هم مين إيلي داخلين خارجين عليّ دول! باب مش مقفول بمفتاح إزاي هقدر أنام واتطمن!
حتى لو المستشفى دي الفيو بتاعها بيطل على نهر المسيسيبي
هتفضل مستشفى

مش هتكلم عن التعب الجسدي لأني متأقلمة جدا مع الابتلاء في الصحة والأخذ من الجسد ولله الحمد ... ولكنّ عافيتك أوسع لي

https://www.youtube.com/watch?v=8NkxvRf6DOU

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة